Annalect Blog de laatste ontwikkelingen op het gebied van data-marketing AllesAd TechnologyAnalyticsDataMarketingNiet gecategoriseerdResearch Ad Technology 07 september 2022 TRKKN launches as a Full Stack Google Marketing Platform Sales Partner in The Netherlands Ad Technology 02 december 2024 Driving Precision: How Mitsubishi elevated their marketing with the Meta Conversion API (CAPI) Research 30 augustus 2024 Segmentatieonderzoek Annalect bouwsteen voor nieuwe campagne Vereniging van Openbare Bibliotheken Ad Technology 10 september 2023 Leverage server-side tracking to bridge the gap between ads relevancy and privacy Ad Technology 01 augustus 2022 Een geïntegreerde stack maakt je efficiënt: waarom wij voor Google Campaign Manager 360 hebben gekozen. Analytics 21 juni 2022 Model op maat: zo zet je Marketing Mix Modeling succesvol in Niet gecategoriseerd 03 mei 2022 Multi-Touch Attributie met Ads Data Hub Ad Technology 04 april 2022 Core Web Vitals Vorige1234Volgende Op de hoogte blijven van nieuwe posts? Je naam Je e-mailadres ik ga akkoord met de algemene voorwaarden