Whitepaper De kracht van TV

Heeft de opkomst van smartphones en streamingdiensten de invloed van TV op merkbekendheid beïnvloed? Er is veel veranderd binnen het medialandschap; naast nieuwe devices zijn er meer zenders en bovendien is de kijkdichtheid lager. Er heerst dan ook een gevoel in de markt dat de kracht van TV sterk is afgenomen. Uit ons onderzoek blijkt echter dat de impact van TV door de jaren heen vrij constant is gebleven. De uitdaging om een effectieve TV-campagne op te zetten is nu misschien groter dan in 2006, maar de waarde van deze campagnes is onverminderd groot.  De kracht van TV geldt nog steeds.

Download het De Kracht van TV Whitepaper
Hierin vind je de uitkomsten van ons onderzoek en krijg je een beter inzicht wat er voor jouw organisatie nodig is om de zichtbaarheid en de naamsbekendheid naar een hoger niveau te tillen en welk mediatype met bijbehorend budget daar het beste bij past. Vul je contactgegevens in dan krijg je de whitepaper per mail toegestuurd.