Meta CAPI
Er vinden grote veranderingen plaats in de cookiewereld. Al enkele jaren staan browsers zoals Safari en Firefox geen third-party cookies meer toe en nu third-party cookies verleden tijd worden, kan dat ernstige gevolgen hebben voor het activeren en meten van goede campagnes. Met de Meta Conversion API (CAPI) zorg je als marketeerdvoor betrouwbare en toekomstbestendige data in Facebook. Annalect is partner van Meta en samen helpen we adverteerders het beste uit hun CAPI-integraties te halen.
Meta’s CAPI (Conversion API), is een krachtige tool die adverteerders in staat stelt om gegevens en conversies te volgen en te beheren op de Meta-platformen, waaronder Facebook en Instagram. Voor marketeers biedt CAPI 3 voordelenAls marketeer kun je een breder scala aan gegevens delen dan middels de Meta Pixel. Conversions API geeft je meer controle over wat je deelt met Meta. Gegevensuitwisseling via Conversions API is bovendien nauwkeuriger en je hoeft je geen zorgen te maken dat data verloren gaat als gevolg van een browsercrash of een adblocker.
Onze CAPI diensten
Afhankelijk van jouw situatie, helpen we je bij het implementeren of verbeteren van jouw CAPI integratie. We bieden hands-on integraties aan waarbij ons team de volledige setup voor haar rekening neemt. Het maakt niet uit of je met een CDP werkt of niet, ons team heeft ruime ervaring met setup en implementaties voor een breed scala aan adverteerders (van FMCG tot automotive) in verschillende regio’s (van Nederland tot de V.S. en de UAE).
Heb je al CAPI geïmplementeerd, maar zijn je EMQ-scores te laag? Graag voeren we een audit uit die je helpt te optimaliseren naar hogere scores. We bieden consultancy aan van A tot Z.