Omni 

het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche 

Stel je eens voor dat je al jouw marketing vanaf één plek uitvoert. Omni verbetert de efficiëntie en effectiviteit door een omgeving te creëren waarin je dezelfde databronnen kunt gebruiken voor workflows, inzichten, planning, activatie, rapportage, attributie en optimalisatie. De flexibele en veilige infrastructuur van Omni maakt het voor merken ook mogelijk om bestaande investeringen te versterken via API’s – door te werken met externe applicaties, direct naast native Omni-applicaties. Maak bijvoorbeeld gebruik van first-party data en combineer deze met geprefereerde second- en third-party leveranciers.

Verbeter resultaten en efficiëntie met interconnectiviteit 

De mogelijkheid om dezelfde gegevens te gebruiken in alle applicaties van Omni betekent een nauwkeuriger beeld van de consument en een sterkere verbinding met jouw merk. Deze technologie, gecombineerd met bewezen workflowstrategieën, first-second- en third-party data, lagere tarieven en voorkeursvoorraad (inventory), leidt tot campagnes die aanslaan bij consumenten en conversies stimuleren, terwijl ze ook efficiëntie voor merken opleveren.

Versterk bestaande investeringen in data en technologie met een flexibele infrastructuur

Omni’s volledige reeks applicaties biedt marketeers en merken end-to-end oplossingen voor workflow, inzichten, planning, creatieve ontwikkeling, activatie, rapportage, attributie en optimalisatie. Omni maakt het ook mogelijk om specifieke apps te gebruiken om bestaande Martech-stacks te versterken of om ze rechtstreeks te integreren in de interne workflows en tech-stacks van jouw merk. 

Converteer consumenten met cross-functionele samenwerking

Samenwerking is ingebouwd. Met één klik kunnen media-inkopers en strategen, creatieve bureaus, PR-teams, marketeers in de gezondheidszorg en activatie specialisten samenwerken aan marketingcampagnes om ervoor te zorgen dat data gedreven advertenties de juiste doelgroep bereiken, in de juiste omgeving. De verbinding van creatie, media en PR zorgt voor een effectievere verbinding tussen merken en hun consumenten, wat uiteindelijk leidt tot loyaliteit en betere resultaten. 

Ook gebruik maken van Omni?

Marketeers, creatieve bureaus, PR-teams, data scientists en programmatic experts gebruiken de toepassingen van Omni om data-inzichten naar boven te halen, hun workflow te stroomlijnen en hun vermogen om hun expertisegebied te verbinden met andere campagneaspecten te vergroten. Deze uniforme aanpak levert de juiste creatie op het juiste moment aan de juiste persoon.

Imke Kuiper

Meer weten of Omni? Imke vertelt je graag meer over alle mogelijkheden binnen dit toonaangevende platform.